top of page

Dijital dünyada sıra dışı izler bırakmak isteyen markalar için buradayız. Yaratıcı fikirler, özgün tasarımlar ve akılda kalıcı kampanyalarla; sosyal medya yolculuğunuzda size eşlik ediyoruz. Çünkü biz, her bir hikayenin farklı olduğuna ve her bir başarının özgün stratejilerle yazılacağına inanıyoruz. Digivesta Media ile keşfetmeye hazır mısınız?

DigiVesta Media'ya

Hoş Geldiniz!

DigiVesta Media, küçük ve orta ölçekli işletmeler için özel sosyal medya yönetimi ve pazarlama hizmetleri sunan bir ajanstır. Deneyimli ekibimiz sosyal medya yönetimi, SEO, içerik pazarlaması, reklamcılık ve içerik oluşturma konusunda uzmandır. Hedef kitlenizle yankılanan ve hayatlarına değer katan etkileyici içerikler üretiriz. DigiVesta Media ile güçlü bir çevrimiçi varlık, artan etkileşim ve işinizin büyümesini garanti edebilirsiniz.

Hakkımızda

DigiVesta Media Logo

DigiVesta Media, işletmelerin çevrimiçi varlıklarını oluşturmalarına ve daha fazla müşteri çekmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış bir dizi hizmet sunmaktadır. Uzman ekibimiz sosyal medya yönetimi, çevrimiçi reklamcılık ve web sitesi yapımı konularında uzmanlaşmıştır. Ayrıca, özelleştirilebilir paketler sayesinde sizin için en uygun hizmetleri seçebilirsiniz.

Hizmetlerimiz

Markanızın sosyal medya hesaplarını stratejik bir yaklaşımla yönetiyor, hedef kitlenize özel içerikler hazırlıyoruz. Sosyal medya hesaplarınıza haftalık reklamlarla etkileşim kazandırmakla beraber, günlük post ve haftalık reels videoları ile doğal bir etkileşim kazandırarak hedef kitlenize ulaşmanızı, bütçenizi en doğru şekilde kullanarak sağlamayı hedefliyoruz

Sosyal Medya Yönetimi

Instagram, Facebook ve Google Ads üzerinden dinamik reklam kampanyaları yürüterek işletmenizin dijital alanda öne çıkarıyoruz. Uzman ekibimiz, markanızın en uygun hedef kitlesine ulaşmasını hedefleyen etkili reklam stratejileri geliştirir. Yaratıcı içerikler ve akıllı anahtar kelimeler ile reklam yatırımlarınızdan en iyi sonuçları almanızı sağlıyoruz.

Dijital Reklamcılık

Profesyonel web siteniz, markanızın dijital vitrini olacak. Modern tasarım ve kullanıcı dostu arayüzlerle, ziyaretçilerinize unutulmaz bir deneyim sunuyoruz. SEO uyumlu içerikler ve hız optimizasyonu ile sizi arama motorlarında öne çıkarıyoruz.

Web Sitesi Geliştirme

Profesyonel video çekimi ve kurgu hizmetlerimizle, markanızın hikayesini görsel bir şölene dönüştürüyoruz. Yaratıcı senaryolar, kaliteli çekim teknikleri ve dinamik montajlarla, hedef kitlenizin dikkatini çekecek içerikler üretiyoruz ve düzenliyoruz.

Video Prodüksiyonu

Video editör

Projelerimiz

Bazı Referanslarımız

LifeWay Motorsiklet, Motolux'un Türkiye'deki yetkili resmi satış bayisi ve bir moto galeri olarak hizmet vermektedir. Profesyonel video çekimleri ve etkili sosyal medya yönetimi stratejileri ile içerik üreterek organik takipçi kitlesini büyüttük ve optimize edilmiş konum bazlı dijital reklamlar ile en uygun kitleye ulaştık. Bu sayede motorsiklet satışlarında önemli bir artış sağladık.

Lifeway Motorsiklet

Anatolian Glow Firması için özgün bir logo tasarımı gerçekleştirdik ve web sitelerini SEO optimizasyonu yaparak yeniden tasarladık. Bu çalışmalar, markanın çevrimiçi görünürlüğünü artırırken, kullanıcı deneyimini de geliştirdi. Ayrıca yakın zamanda sosyal medya yönetimi hizmeti ile de satışlarını arttırmayı hedefliyoruz.

Anatolian Glow

2022 yılında kurulan Crypto Pyramid, blockchain ve dijital varlıklar alanında stratejik bir ortaktır. SandBox ve CyberConnect gibi önemli projelerle çalışmış, Binance, OKX ve Bitmart gibi önde gelen borsalarla iş birlikleri yapmıştır. Dijital Pazarlama, iş geliştirme, içerik üretimi, SEO optimizasyonu ve topluluk yönetimi konusunda danışmanlık hizmeti sunuyoruz.

Crypto Piramid

Carrier Global Logistics, lojistik ve taşımacılık sektöründe öncü bir hizmet sağlayıcıdır. Bu alanda yaptığımız işbirliği çerçevesinde, firmanın web sitesini yeniden tasarladık ve kullanıcı deneyimini geliştirdik. Aynı zamanda LinkedIn'deki sosyal medya yönetimini üstlenerek, markanın profesyonel ağda daha görünür ve etkileşimli olmasını sağladık. Bu süreçte dijital kimliklerini güçlendirdik ve online varlığını artırdık.

Carrier Global Logistics

MÜŞTERİ YORUMLARI

Digivesta Media ile çalışmaya başladığımız andan itibaren restoranımızın Instagram hesabı adeta yeniden doğdu. Profesyonel video içerikler ve etkileyici paylaşımlar sayesinde müşteri sayımızda gözle görülür bir artış yaşadık. Digivesta'nın yaratıcılığı ve sosyal medyadaki uzmanlığı, işletmemize büyük bir ivme kazandırdı. Ekibin titiz çalışması ve inovatif yaklaşımları sayesinde, restoranımızın hikayesini en etkili şekilde anlattık.

Uğur Ünsal

(Pasamin Yeri Bornova)

LifeWay Motorsiklet olarak Digivesta Media ile yaptığımız işbirliği, markamızın çevrimiçi etkileşim ve görünürlüğünü önemli ölçüde artırdı. Digivesta'nın profesyonel video çekimleri ve sosyal medya yönetimi, motosiklet tutkunlarını bizimle buluşturdu. Ekibin yaratıcı yaklaşımları ve sosyal medya üzerindeki ustalığı, satışlarımızı artıran etkili bir stratejiye dönüştü. Bu işbirliği, LifeWay Motorsiklet'in dijital dünyada güçlü bir konuma ulaşmasını sağladı. Markamızı daha geniş bir kitleye ulaştırdık.

Emre Onaran

(Lifeway Motorsiklet)

Anatolian Glow ve Mozaik Lamba olarak Digivesta Media'nın hizmetlerinden son derece memnun kaldık. Ajansın tasarladığı logolar markalarımızın ruhunu tam anlamıyla yansıtıyor. Ayrıca, web sitelerimizin yeniden tasarımı ve SEO optimizasyonu sayesinde çevrimiçi görünürlüğümüz ve erişimimiz büyük ölçüde arttı. Digivesta Media'nın profesyonel yaklaşımı, teknik bilgisi ve yaratıcı çözümleri, iki markamızın da dijital dünyada öne çıkmasını sağladı. Onlarla çalışmak, işlerimizi bir üst seviyeye taşımanın anahtarı oldu.

Hakan Akar

(Mozaik Lamba ve Anatolian Glow)